2 april

Postat:  2012-04-02 - 19:41:03 © ..


idag är det måndag vilket betyder att det är en perfekt dag att ta tag i träningen för er som inte gjort det än!!
själv så har jag varit ganska lat idag kan jag erkänna men det försöker jag ta igen nu. jag vill nämligen tipsa om en riktit bra app för alla er phone användare, appen heter TRÄNINGSPASS där fyller man i vad man vill träna och hur länge så poffar det upp riktigt bra övningar :)
hoppas ni haft en lika bra dag som jag har, här kommer lite motiverande bilder!
kör hårt nu vi hörs snart :D
imorgon hade jag tänkt lägga upp en text som har givit mig sjukt mycket motivation och så fort man lir sötsugen osv så är det bara att tänka på den texten så försvinner det!! så kika in imorgon mina vänner :D
tills dess må bäst!!!
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin