havregrynsgröt med äppelmos och kanel!!

Postat:  2012-04-01 - 14:13:50 © ..


hej! idag har jag lovat att vi ska fokusera på rumpan, det finns inte mycket som är hetare på stranden än en riktigt vältränad rumpa. därför har jag satt ihop några effetiva övningar som formar stjärten precis som man vill ha den! nu är det upp till er att sätta igång, vi klarar det här tillsammans! :D
Jag håller på att sätta ihop lite övningar men det tar lite tid eftersom jag glömde spara bilderna så nu måste jag leta upp dem igen men jag kan passa på att komma med ett riktigt grymt frukost tips!!
du behöver:
1 dl havregryn
2,5 dl vatten
1 krm salt
äppelmos
kanel
gör såhär:
koka ihop havre, vatten och salt till en jämn havregrynsgröt.
smaksätt med äppelmos och kanel!
supernyttigt och supergott helt kalrt värt att testa! :)
det kanske inte ser så gott ut men det är det!! smaklig måltid:D
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin