Förlåt!

Postat:  2012-06-23 - 16:59:28 © ..


Hej där!
Jag ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering, men jag har tyvärr inte haft motivationen till att blogga.
Nu är det nya tag som gäller jag ska försöka uppdatera lite mer regelbundet!
Dagens motto är att om man inte har hunnit få formen inför beach 12 så är det bara att satsa på 14 istället samtidigt behöver man inte ge upp beach 12 eftersom varje litet gram man förlorar är ett steg närmare drömkroppen.
Igår var det midsommarafton och jag har garanterat aldri haft så tråkigt som jag hade igår. Riktigt pinsam fest med obekvämt umgänge tyvärr!
När det gäller min viktnedgång så går den lite upp och ner men jag har tappat ca 4 kg vilket är helt okej. Däremot så frossar jag en hel del alldeles för ofta vilket inte är okej!
Nu är set nya tag som gäller det är aldrig försent kommentera gärna om era erfarenheter så vi på så sätt kan dela erfarenhet och ventilera!
Ha det bra! :)
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin