den perfekta kroppen!

Postat:  2012-03-31 - 23:32:52 © ..


hejsan!
här är mitt första blogginlägg och jag tänkte beskriva lite hur jag anser att den perfekta kvinnokroppen är.
JAg tycker det är snyggt med en platt och vältränad mage men samtidigt lite kurviga höfter.
Just nu väger jag 72.4 kg och är 174 cm lång. min målvikt är mellan 59 och 64 kg det beror lite på hur mycket muskler jag bygger under tiden. tidsmässigt så hade ja tänkt att nå mina mål till sommaren låt mig sätta 16 juni som ett rimligt datum. SOM DET ÄVEN STÅR I MIN BESKRIVNING SÅ ÄR DETTA INGEN ANOREXIABLOGG UTAN FOKUS PÅ ETT HÄLSOSAMT LIV MED TIPS OCH ANNAT SMÅTT OCH GOTT MOTIVATIONSGIVANDE SAKER. jag blir väldigt glad om ni läsare kommer med tips och ideer till hur jag ska göra bloggen bättre vad ni vill se mer av osv. och jag lovar att alla mina inlägg inte kommer vara så här långa men det här är ju trots allt det första, men som sagt kom gärna med kritik ris som ros!!!
här är kvällens motivationsbild, kan ock tycka att tjejen på bilden är aningen för smal men smaken är som baken DELAD och tur är väl det!
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin