tips!

Postat:  2012-03-31 - 23:39:11 © ..


här kommer mitt första tips, personligen tycker jag det känns mer moriverande att träna när man har snygga träningskläder och bra skor. dessa skor köpte jag häromdagen på stadium väldigt bekväna och framförallt snygga!
Så satsa på bra och snygga träningskläder så ska ni se att det hela blir mycket roligare och kom ihåg att KÄÄÄMPA vi klarar dethär tillsammans!!! :D
ASICS GEL 1170 W WHITE  / LILAC 1 299 kr på stadium
      Kategori: Allmänt
      1 kommentarer



Kommentarer
Melissa

Haha håller helt med, har man lite snyggare träningskläder känns det verkligen bättre att träna (=

Jag skulle nog kunna följa din blogg ^^ Gillar ditt budskap, att det inte handlar om att vara pinnsmal utan hälsosam och lagom smal/tjock! ;)



Designen är jättefin måste jag säga (=

Gillar din blogg!

http://onedirectionernovell.blogg.se/ 2012-04-01 - 00:10:23

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin